perjantai 27. syyskuuta 2013

Huntu?

Olen miettinyt jo pitkään haluaisinko hunnun häihin vai en. Aluksi olin täysin sitä mieltä että ei missään nimessä, mutta sitten harkitsinkin sitä. Kuitenkin päätin että katsotaan sitten kun puku on ostettu. Noh, puku on ostettu, mutta huntuasiaa en ole päättänyt.
Yksinkertaisiin pukuihin huntu sopii todella hyvin, mutta oma pukuni ei ole siitä ihan yksinkertaisimmasta päästä, sen takia mietityttääkin, että onko hää lookissa sitten jotain "liikaa" jos sen hunnun siihen laittaisi. Ehkä tämän osaa päättää parhiten sitten kun pääsee pukua kokeilemaan taas.

Sen verran asiassa olen päässyt eteenpäin että tiedän etten halua peittää naamaani hunnulla, enkä halua lyhyttä huntua. Eli jos on huntu, niin sen on oltava pitkä.


Tämä on nounou


Nämä taas on mielestäni kauniita




Ja hunnun kanssa saa ihan hauskoja kuvia








Mites muut, onko ollut ihan selvää että huntu tulee tai ei tule?







10 kommenttia:

  1. Kuvat on hunnun kanssa ihania, mutta tuskin mulle silti huntua tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin eikös sulla ollut puku vielä vaiheessa? Meinastko myös että katsot sitten kun puku on päätetty vai jo varma asiasta? :)

      Poista
  2. Minulle tulee huntu, yksinkertainen ja pitkä sellainen :) Hunnun käyttöön kun ei elämässä oikein muita tilaisuuksia tule, niin haluan sen ehdottomasti kirkkoon laittaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä minäkin ajattelin, olishan se ihana kun kerran sitä vaan saa käyttää!

      Poista
  3. Mulle tulee myös huntu kirkkoon. Kaapissa jo roikkuupi yksi, vähän samantyylinen kuin tuo sun nounou huntu, mutta nyt onkin mieli muuttunut ja ehkä haluankin tosi pitkän :D eli pitää alkaa etsimään uutta huntua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitkä huntu on mun mielestä myös tyylikkäämpi :)

      Poista
  4. Hei, esitin sulle haasteen hääblogissani. Vastaile, jos vaan kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  5. Huntu tulee mullekkin päähän kirkkoon ja haluan tuollaisen lyhyen mika sulle taisi olla ehdoton ei. Hunnulla on mulle tarkoitus olla tatuointien peittona ja koska mulla on laahus sen verran massiivinen etten halua siihen päälle vielä pitkää huntua. Niin ja sulle on haaste mun blogissani :)

    VastaaPoista
  6. Täällä suunnalla on ihan ehdoton ei hunnulle.
    Vaikka paljon löytyykin upeita huntuja

    VastaaPoista
  7. Haaste löytyy myös minun blogistani! :)

    VastaaPoista